Inlägg publicerade under kategorin Allmänt

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över.
Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00 Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev det bästa..........
Men men ny dag och nya tag i morgon med inskolningar som fortsätter.
På fredag fyller min älskade lilla mamma år. Ska bli så skoj att gratta henne.
Nu väntar jag även på min kära vän Linn att hennes lilla bebis snart ska titta ut. Hon är ju beräknad till imorgon men vi får se vad som händer. Önskar henne och Emil all lycka till <3.

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart kanon. Vi har gått gått och gått :-). Igår var vi på en klubbxmen det visade sig att Mia o ch jag bland de äldre. Två "pojkar" kom och ville prata med oss saken var bara den att den ene var född 92 och den andre 94. Hahahah vi kunde ju vara deras morsor .Ja jösses se ungdommar.
I morgon vankas det jobb igen och på onsdag får vi en inskolning igen.

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo.

Av caramia122 - 22 juli 2012 10:46

Äntligen lite sol att få på sig. Igår så åkte vi ut till Rickafds pappa för att umgås lite. Solen tittade fram då med och vi hade köpt med oss mat ut som jag fixade . Det blev potatis sallad och grillat kött och majskolvar.
Idag blev det lite solning på bryggan men det blåser en del.

Av caramia122 - 18 juli 2012 17:28

Började med frukost vid nio och sedan upp och duschade. Eftersom både Linda och jag har ont i fötterna (jag har blåsor till och med)så struntade vi i att gå till Christiania och vädret såg inte lovande ut.
Vi tog istället en promenad till Ströget och Nyhamn. Vid Nyhamn har de jätte fina färgglada hus. Vi satte oss ned och tog en varsin öl och cider och njöt av vädret. Sedan efter någon timme vandrade vi hem igen och på vägen kollade vi lite i affärer och köpte lunch på 7eleven. så nu har vi slöat bort ganska många timmar på hotellet och vilat fötterna.
Ikväll ska vi käka middag på Jensens steakhouse. Beställde bord för igår fick vi inget efter som det var fullt.

Av caramia122 - 17 juli 2012 17:31

Så där ja. Nu har vi vart ett par timmar här i Köpenhamn.
Linda och jag tog oss från Kastrup med tåg in till hotellet och det gick smidigt och bra. Som tur var så fick vi rummet redan strax efter 09.00 Ricktigt skönt så vi genast kunde utforska stan. Vi gick på Ströget,Amelianborg och vidare till Lilla sjöjungfrun. Vi hann mycket på vår nästan 5 timmar långa promenad.
Nu ligger vi på hotellet och slappar efter som våra små tår klagar ;-). Sedan ska vi ut och äta middag.